wtorek, 25 sierpnia 2015

TEST - Smakołyki Planet Pet Society

Dzięki uprzejmości Pani Gosi ze sklepu Zwierzakowo.pl, otrzymaliśmy smakołyki Planet Pet do przetestowania oraz napisania swojej opinii. Bardzo dziękujemy :)

Sklep: Kliknij!
Strona na Facebook'u: Kliknij!

Dodatkowo linki do smakołyków:

Planet Pet Society (Kurczak) 

Planet Pet Society (Kurczak&Ryż)






Na dobry początek, powiem kilka słów o smakołykach z Kurczakiem (1 zdjęcie)

Opakowanie bardzo praktyczne, ponieważ zawiera zatrzask dzięki któremu, smakołyki nie staną się suche. Zapach bardzo mnie zaskoczył, bo większość smakołyków które otwierałam miały bardzo nieprzyjemny zapach, a Planet Pet Society ma przyjemny zapach dla psów jak i dla ludzi! :) Chociaż jest tam 30g to myślałam, że to mało a po otwarciu było ich naprawdę dużo. Idealne do nauki smakołyki są bardzo łatwe do przedzielenia ich na kilka części.






Analiza i Skład:

Skład: 100% mięsa z kurczaka
Analiza: Białko 80% Tłuszcz 7,5% Wilgotność 5,0% Popiół 7,0% Surowe włókna 0,1%

Dane Smakołyków:

Gram w opakowaniu: 30g - 3 dag
Miękkie/Twarde: Mięciutkie!
Smak: Kurczak
Idealne dla psów wielkości: Według mnie każdej, jednak malutkim psiakom można dzielić na kawałki
Zapach: Przyjemny
Cena: Wacha się od 10 zł do 13 zł


Moja ogólna ocena to: 10/10
Dlaczego?
Wszystko idealne i nie ma do czego się przyczepić :D

Teraz przyszła pora na drugie smakołyki które otrzymaliśmy do testowania, a więc ponownie powiem kilka słów o tych wyjątkowych smaczkach

Tak samo jak poprzednie smakołyki są bardzo podobne, jednak mają inne właściwości oraz skład i smak.
Planet Pet Society produkuje według mnie bardzo dobre smakołyki, jakościowo i nie tylko :)





Skład:

Skład: Mięso z kurczaka,  ryż, gliceryna, białko roślinne oraz sól.
Substancje analityczne: Białko 39,0% Wilgotność 14,0% Popiół 2,8% Tłuszcz 2,5% Włókna 1,0%

Dane Smakołyków:

Gram w opakowaniu: 80g
Miękkie/Twarde: One nie są twarde tylko po prostu są "suszone"
Smak: Ryż i chyba Kurczak
Kształtem przypominają: Lasagne (Lazania)
Cena: ok. 10 zł





 


Moja ogólna ocena to: również 10/10 :)
Dlaczego?
Ponieważ, zawiera bardzo dużo "plusów", a ani jednego "minusa"!
Firma bardzo dobra, smakołyki psiakowi smakują.
Nic dodać, nic ująć!





2 komentarze:

  1. Zastanawiałem się nad tymi smakołykami z kurczakiem i fajnie, że dodałaś linki do strony gdzie można je kupić :D

    OdpowiedzUsuń