sobota, 10 grudnia 2016

Pomysły na prezent dla psiarza

Większość czytelników mojego bloga to właśnie psiarze. Z racji iż sama należę do tej grupy osób, postanowiłam napisać post na temat upominków. Mam nadzieję, że uda mi się komuś pomóc w wyborze podarunku albo dokonaniu wyboru na temat prezentu dla bliskiego psiarza!







1. Poszewka na poduszkę PupiLu

Dosyć niedrogi, ale jaki fajny prezent! Mają przeogromny wybór produktów jak i ras. Na pewno każdy właściciel znajdzie tam coś dla siebie.

Wymiary: 40x40
Materiał: mikrofibra
Gdzie?: Kliknij tu!
Cena: 30 zł



Przykładowa poducha, która mi się marzy na święta :D

 2. Koszulki KynoART

Leciutko droższe, ale jakże piękne z wysokiej jakości materiału wykonane koszulki. Dostępne są z różnymi rasami, ale jak dobrze się orientuje to także robione na specjalne zamówienie, czyli z waszym psiakiem lub wzorem.
Rozmiary: S M L XL XXL
Gdzie?: Kliknij tu!
Cena: 45 zł

Co pisze producent?:
Koszulka doskonałej jakości, w wysokiej gramaturze 190 g/m2, charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością. Wykonana została z 100% nierozciągliwej oraz wysokogatunkowej bawełny. Zastosowany został podwójny szew wokół wykroju szyi oraz przy rękawach wzdłuż brzegu. Ściągacz przy szyi zachowuje swoją oryginalną formę nawet po wielu praniach!



3. Plecak KynoART

Słyszałam strasznie dużo dobrych opinii na ich temat, a więc myślę, że komuś na pewno by się spodobał taki upominek. Nieco droższy od pozostałych, ale warty uwagi i swojej ceny!



Rozmiar: uniwersalny
Gdzie?: Kliknij tu!
Cena: ok. 70 zł

Co pisze producent?:
Plecak posiada dwie komory: główną oraz przednią, obie zamykane na zamek błyskawiczny. Posiada wyściełany tył, a także uchwyt do noszenia. Pojemność ok. 18l. Wymiary 31 x 42 x 21 cm.




4. Kubek PikPik

O wiele przyjemniej pije się z kubka psiarskiego niż najzwyklejszego kubka.
Ciekawe nadruki i wysoka jakość. Czego chcieć więcej?

Gdzie?: Kliknij tu!
Cena: 30 zł

Co pisze producent?:
Klasyczny wysokiej klasy biały kubek  z  trwałym nadrukiem. Zapakowany w kartonik. Dobrze znosi mycie w zmywarkach, jednak trzeba uważać na temperaturę zmywania. Po jakimś czasie intensywnego mycia może lekko wyblaknąć.



5. Kalendarz z pupilem

Dużo sklepów internetowych dysponuje opcją wykonania kalendarza na kolejny rok wraz z własnymi fotografiami. Sama taki planuję zakupić, a więc coś koło Nowego Roku dam znać.

Cena: Przeważnie koło 30-40 zł
Gdzie?: przykładowy empikfoto.pl lub pixbook.pl

6. Coś do czytania

A mianowicie nic innego jak książka! Kynologia, sport albo o rasie psa. Przeogromny wybór jest w internecie czy empiku. Kto nie chciałby poświęcić chwili, aby posiedzieć w spokoju przed kominkiem czytając fajną lekturkę.




7. Nerka Kota z wąsem

Świetna jakość oraz wygląd. Straaaasznie mi się podobają, ale na razie nie mam w planach kolejnej nereczki. Dużo maniaków się na nią pokusiło i jest bardzo zadowolonych z niej.

Cena: 100-110 zł
Gdzie?: http://kotzwasem.com/


Przykładowe zdjęcie nerek prosto z fejsa kota z wąsem 😃


Na tym kończę ten post. Mam nadzieję, że pomogłam choć kilku z was! Do kolejnych świątecznych postów!

Pozdrawiam!
W&N




8 komentarzy:

  1. Super pomysły :D Moja rodzina otwarcie mnie pyta co chcę na święta, więc oni nie mają takiego problemu, ale zdecydowanie post przydatny! Z takich rzeczy ucieszyć się powinien każdy psiarz :)
    owczarkoweperypetieelzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moja również, ale ciągle spotykam się z "To ma być prezent dla ciebie, a nie dla psa!" :D

      Usuń
  2. Bardzo przydatny i fajny post! U nas też się takowy pojawił więc jeśli masz ochotę to zapraszamy :)

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo :D Najbardziej kocham kupować i dawać, bo to sprawia mi ogromną przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Produkty PupiLu polecam, a na wiele rzeczy, które wymieniłaś czaję się od jakiegoś czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam książkę "Szkolenie psa Agility" bardzo polecam. Zastanawiam się również nad kupnem plecaka z owczarkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gadżety. Ciekawe rzeczy na pomysł dla psiarza znalazłem też na stronie www.lisianora.com.pl

    OdpowiedzUsuń