środa, 9 września 2015

Co kupić? Dodać? Odjąć?

Ten post chciałabym poświęcić sprawom organizacyjnym min. co zamierzam kupić, zmienić, dodać.
Wiem, że ten post nie będzie nie wiadomo jak długi, ale po prostu nie chciałabym w całkiem innych postach, ich "zaśmiecać" sprawami organizacyjnymi.
 
Przepraszam za BARDZO długą przerwę, ale nie miałam internetu, aby napisać post oraz do niego wstawić zdjęcia, tylko mogłam kilka postów wstawić na Facebook'a.
Tak wiem, że strasznie zaniedbałam bloga, ale niestety nie miałam czasu i tak jak wcześniej napisałam internetu. Teraz postaram się wszystko nadrobić i posty będą częściej niż zwykle.

Na początku chciałabym troszkę zmienić wygląd bloga, ale jeszcze muszę stworzyć odpowiedni szablon, oraz ciekawy, oryginalny wygląd.
Niedługo szykuję post o najnowszych rzeczach, wyjątkowym dniu który za 8 się zdarzy, oraz jeszcze innych przeróżnych, moim zdaniem ciekawych rzeczach. Dodatkowo w najbliższym czasie zamawiam szarpak ręcznie szyty, chyba prenumeratę gazety Dog&Sport i kilka innych potrzebnych rzeczy :)

Trochę nam się nazbierało tych nowych rzeczy, bo prawie codziennie chodzę do sklepu zoologicznego i kupuję "co nie co" :D

Dodatkowo zapraszamy na konkurs na naszym FanPage :)

Wiem, że bardzo krótki post, ale obiecuję, że kolejne będą dłuższe!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz