niedziela, 22 maja 2016

Recenzja przysmaków 8in1



Przysmaki 8in1!



Jakiś czas temu otrzymaliśmy od firmy 8in1 cztery paczki przysmaków z serii MINIS :)
- 2 paczki o smaku chicken&carrot
- 2 paczki o smaku beef&apple

link do strony 8in1 na Facebooku: Kliknij!

Na wstępie powiem, że bardzo fajne i przydatne jest możliwość zamknięcia opakowania dzięki tej "naklejce", która znajduje się na każdym tylnym opakowaniu przysmaków z tej serii!


 


















Na pierwszy ogień idzie nasz faworyt - przysmaki 8in1 MINIS chicken&carrot!

Skład:


Wygląd opakowania: 



Dzięki przezroczystemu opakowaniu widzimy jak wyglądają przysmaki :)

Moja opinia:

Nero bardzo polubił szczególnie ten smak, jednak lekkim minusem jest skład, bo kurczaka jest zaledwie 4%, a wiadomo, że w psich smakołykach jak i karmach powinno być jak najwięcej mięsa.
Jednak psu posmakowały, a dokładniejsza opinia wraz z plusami i minusami będzie na dole :)
Kolejne paczki dobroci? - przysmaki 8in1 MINIS beef&apple!


Skład:


Wygląd opakowania:

Tutaj również widać przysmaki, dzięki temu "wycięciu" w kształcie najprawdopodobniej krowy :D





Moja opinia:

Nercin zajadał je z troszkę mniejszą chęcią niż poprzednie, ale to nie znaczy, że nie chciał ich tknąć.
Również tyczy się tutaj o skład, ale wykładów robić nie będę na jego temat :D Pies na początku jadł niechętnie, jednak potem się to zmieniło i zajadał, aż mu się uszy trzęsły :)

Podsumowanie:

Plusy:
+ Smakowały psu
+Niewielkie rozmiary, dzięki czemu małe psy nie będą miały problemu ze zjedzeniem   
+ Bezzbożowe
+ Cena
+ Dostępność w wielu sklepach
+ Nie brudzą
+ Duża ilość w opakowaniu

Minusy:
- Nieprzyjemny zapach

Pół - pół +
Skład 

Jestem zadowolona z nich i jestem pewna, że na pewno jeszcze nie raz będziemy je kupować :)
Bardzo dziękujemy firmie za możliwość przetestowania i wyrażenia swojej opinii na ich temat!

































3 komentarze:

  1. Eh...widziałem już gdzieś bardzo podobne zdjęcia w recenzji na pewnym blogu. sam tekst recenzji też jest podobny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam recenzji innych osób, a więc nie wiedziałam, że piszę podobną recenzję :) Jeśli możesz to podlinkujesz?

      Usuń
    2. Nie wydaję mi się, że podobna, bo czytałam wszystkie udostępnione na stronie 8in1 i jakoś nie przypominały mi żadnej xd xd

      Usuń