sobota, 17 września 2016

Trzecie urodziny Nero!

Dzisiaj ważny dzień w moim życiu, a mianowicie 3 lata temu na świat przyszła mała kulka sierści.
Nie wierzę, że te 3 lata tak szybko minęły. Dopiero co uczyliśmy się pierwszych sztuczek, a teraz pniemy się coraz wyżej. Te trzy lata temu nie sądziłam, że będę interesować się psimi sportami oraz wszystkim co z nimi związane.

Przez ten czas wiele się nauczyłam oraz stałam się bardziej odpowiedzialna. Moje życie obróciło się o 180 stopni, a także zmieniło się na lepsze właśnie dzięki Nero. Przeżyliśmy wiele smutnych, ale i radosnych chwil.

Widać różnicę pomiędzy zachowaniem w wieku roku, a trzech lat. Wydoroślał i zmądrzał dzięki czemu bardziej się słucha oraz zachowuje z głową i rozsądkiem. Dzięki niemu poznałam wielu wspaniałych ludzi podzielających moją pasję.

Wszystkiego najlepszego Nero!


 

3 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego! :)
    Kolejnych wielu, wspaniałych lat razem i więcej sukcesów!

    Pozdrawiam,
    www.piesradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu moim i Nero!

    OdpowiedzUsuń